INFORMACIJE ZA UČITELJE

 

 

Igra je namenjena učencem 2. triade osnovne šole, učencem od 4. do 6. razreda. Za uspešno igranje in prehajanje skozi naloge ni potrebnega predznanja poznavanja algoritmov, saj se igra po zahtevnosti počasi stopnjuje, opremljena je tudi z navodili za igranje.

 

Učni cilji, ki so zajeti v igri:

  • Znajo vsakdanji problem zapisati kot zaporedje korakov.
  • Znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo.
  • Algoritem predstavijo s pomočjo navodil v preprostem jeziku.
  • Primerjajo več algoritmov za rešitev problema in znajo poiskati najustreznejši algoritem glede na dana merila (cilj je realiziran skozi večkratno igranje).

 

Ker je igra opremljena z video navodili, je igranje in dokončanje nalog mogoče brez prisotnosti učitelja. Učiteljeva naloga je predvsem spremljanje učenčevega napredka in pomoč pri razmisleku, če se učenec ujame v zanko neuspešnih poskusov.